envelope יצירת קשר

יתד ברחל אמנו 41

רחביה , ירושלים

הפרויקט

הפרויקט ממוקם ברחוב רחל אמנו השקט אשר נמצא בלב שכונת קטמון הישנה והמבוקשת – מיקום יוקרתי והיסטורי הטומן בחובו שפע מההיסטוריה הירושלמית.

הפרויקט מציע דירות מרווחת ומוארות ופנטהאוזים מפוארים, המעוצבים ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן דגש על רמת איכות חיים גבוהה בדמות עיצוב מודרני ועשיר, עם דגש עם פרטיות, שקט ונוחות.

זוהי ההזדמנות שלכם ליהנות מחוויית מגורים חדשה ויוקרתית, במיקום מושלם בלב ההוויה הירושלמית, בסביבה מטופחת שתעניק איכות חיים גבוהה לכם ולמשפחתכם.

 

 

הסביבה

שכונת קטמון, פנינת ירושלים ההיסטורית, שבה עבר והווה נפגשים בהרמוניה עירונית מרהיבה. פרויקט היוקרה החדש שלנו מציע חווית מגורים יוצאת דופן, המשלבת בין איכות חיים גבוהה לבין קרבה למרכזי תרבות, קולינריה ופנאי מובילים.
מיקומה המרכזי של השכונה מציע נגישות מעולה למתחם התחנה הראשונה, המושבה הגרמנית ועמק רפאים, שם תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מסעדות, בתי קפה וחנויות.

הארכיטקט

נתנאל מאיר שותף מייסד משרד – YOMA ARC.

YOMA ARC – הינו אחד המשרדים המבטיחים והמעניינים בשוק נדל״ן בשנים האחרונות.

המשרד מוביל מגוון רחב של פרויקטים ייחודיים בכל רחבי הארץ, אשר הוצגו בתערוכות מקצועיות והמשרד זכה במקום ראשון בארץ במבנה היפה ביותר בקטגוריית תמ"א.

YOMA ARC – פועל בשילוב עם צוותי יועצים מקצועיים מובילים ובעלי ניסיון מוכח בתחום,

תוך יצירת שיטות עבודה המבוססות על עיצוב והקפדה על רמת ביצוע גבוהה, ושפה עיצובית מובחנת ופרטיקולארית עבור כל פרויקט ופרויקט. תהליך העבודה כולל תכנון מחקרי מקדים, לימוד והכרה לעומק הן של צרכי הפרויקט והן של מרחב הפעולה בו הוא ממוקם, תוך מתן דגש על שילוב בין תחומי ידע מנקודת מבט שונות: תכנון מוקפד, עיצוב אדריכלי, ידע בהליכי רישוי, וליווי צמוד בשלב הבינוי.

bubble רוצה לקבל מידע נוסף על הפרויקט?
על ידי שליחת הטופס את/ה מסכימ/ה למדיניות הפרטיות שלנו ולשימוש בעוגיות(Cookies).

פרויקטים נוספים

בשיווק
יתד באוסישקין 4
>
מעטפה

רוצה לדעת עוד?

צור/י קשר!
יצירת קשר חיוג מהיר