envelope יצירת קשר

יתד באודם 28-18

גילה , ירושלים

הפרויקט

יתד באודם - מקום שבו חלומות מתגשמים והיוקרה נפגשת עם הנוחות. פרויקט זה מציע חווית מגורים בלתי נשכחת עם מגוון דירות 4  ו-5 חדרים, דירות גן מרווחות ופנטהאוזים מרהיבים שמשקיפים על נופים עוצרי נשימה. המפרט הטכני העשיר שלנו כולל: חומרי בנייה בסטנדרט גבוה, עיצוב פנים אלגנטי ומודרני, חלונות גדולים המאפשרים חשיפה אור טבעי ומרפסות גדולות ומרווחות.

בנוסף, הפרויקט מציע שטחי מסחר מגוונים, המתאימים למגוון עסקים, כולל חנויות, בתי קפה, ומסעדות, כל זאת תוך שמירה על איכות הסביבה והתאמה לאורח החיים היוקרתי של תושבי הפרויקט.

אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת יתד וליהנות מחווית מגורים שאין שנייה לה, בלב אחד השכונות המבוקשות בירושלים. 

 

הסביבה

מיקום הפרויקט הינו מיקום ייחודי, הבנוי על רכס ההר המשקיף על נופיה של העיר ירושלים. מיקומו האולטימטיבי של הפרויקט נמצא בסמיכות לרכבת הקלה ומייצר חיבור לחלקיה המרכזיים של העיר, אשר מהווה נקודת מוצא מושלמת לכל יעד. הפרויקט נמצא בסביבת איזורי בילוי ופנאי הכוללים בתי קפה וחנויות ומוקף באיזורים ירוקים וגינות מטופחות אשר הופך את האיזור לשוקק חיים.

גלו את הפרויקט היוקרתי יתד באודם בשכונת גילה, ירושלים - חוויה של דיור מודרני במיקום היסטורי. ממוקם על רכס ההר ומשקיף על נופיה המרהיבים של ירושלים, המשלב בין יוקרה לטבע.

אנו מזמינים אתכם לחוות את האיזון המושלם בין חיי עיר לחווית דיור יוקרתית, כאשר כל פרט ופרט נבחר בקפידה כדי להעניק לכם את האיכות והנוחות שאתם ראויים להם. בואו לגלות את המקום שבו היסטוריה ומודרניות נפגשים בהרמוניה פסטורלית.

Gilo
bubble רוצה לקבל מידע נוסף על הפרויקט?
על ידי שליחת הטופס את/ה מסכימ/ה למדיניות הפרטיות שלנו ולשימוש בעוגיות(Cookies).

פרויקטים נוספים

בתכנון
יתד בתירוש 26,22
>
מעטפה

רוצה לדעת עוד?

צור/י קשר!
יצירת קשר חיוג מהיר